הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).
״העסקה״ שהציעה החמאס הנאצית לישראל.בערוצי התבהלה רק "שכחו" והס מלציין שאחרי שיחרור 33 החטופים עדיין נותרים כ-100 חטופים בידי הנאצים מהחמאס שישארו בחזקתם.ובמסגרת "העיסקה" הגרועה ישנו הסעיף עצירה וסיום הלחימה ואני שואל איך ומתי נקבל/יוחזרו 100 החטופים הנותרים ?
מדינת ישראל ומשפחות החטופים יצתרכו לסמוך על טוב ליבם של הנאצים מהחמאס שיחזיר את 100 החטופים ככה סתם כי כי בה להם בחמאס.
מספיק לשחק ברגשות של משפ' החטופים בערוצי התבהלה 11.12.13.
שיתוף מהיר
שתף
דיווח
בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.
פרסומת