הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).

⁨ להקת דה ביצ’ס הופיעה בפסטיבל האינדי-רוק הגרמני הוריקן, ובתוך גל החום באירופה הסולנית ג’ורדן מילר הורידה את השמלה ונשארה על הבמה בחזייה ותחתונים לבנים כשהקהל מריע. “פסטיבל הוריקן - לפני ואחרי. תודה שאירחתם אותנו, אתם כל כך לוהטים”, כתבו חברות הלהקה בפוסט קרוסלה, עם תמונות לפני ההופעה באאוטפיטים המלאים ואחריה כשהן מזיעות וגמורות.

מילר נראית שם בלי השמלה, וחברה נוספת בלהקה שנשארה בחזייה וג’ינס. חלק מהעוקבים ברשתות פחות התחברו לבחירה של הסולנית וטענו שהיא עשתה את זה כי “המוזיקה לא מספיק מעניינת”, אבל לפי הסרטון והפוסט שהלהקה עצמה העלתה, זה לא ממש הטריד אותן.

דה ביצ’ס (The Beaches) הוקמה בטורונטו ב-2013, אחרי גלגול מוקדם של חלק מחברות ההרכב בשם Done with Dolls. בהרכב הנוכחי חברות ג’ורדן מילר, קיילי מילר, אליזה אנמן-מקדניאל וליאנדרה ארל. הלהקה פרצה עם T-Shirt ב-2017 וזכתה בפרס הג’ונו כפריצת השנה ב-2018. בהמשך Blame Brett מ-2023 הפך אותה לשם מוכר מחוץ לקנדה. בשבועות האחרונים Edge of the Earth קיבל זינוק של כמעט אלף אחוז בהשמעות אחרי ששולב בסדרה “מחוץ לקמפוס” של אמזון פריים⁩

מאת: mako פורסם: 2026-06-23 16:28:49

הצטרפות לקהילה

עדכונים וסרטונים נבחרים — הצטרפו לקבוצות מומלצות

דיווח

בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.

דיווח על סרטון #46662

פופולריים לאחרונה (לפי צפיות, 14 יום אחרונים)

אקראיים מהמאגר