הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).
פרסום ראשון: עומר אדם עובד על אלבום חדש, כך נודע ל-mako, ובסביבתו דוחים את הפרסומים שלפיהם הוא לוקח הפסקה של שנה מהופעות. לפי גורמים בסביבתו, מדובר בתקופה של חודשים ספורים סביב ההכנות לחתונה וירח הדבש, ולא בפרישה זמנית ארוכה מהבמות, כפי שדווח ברשתות החברתיות.
“קצת מנוחה. עומר לא ייקח שנה שלמה בחיים”, אמר גורם בסביבתו. “מגיע לו כמו כל מי שמתחתן קצת זמן להיות עם האישה. אבל מפה ועד שנה הפסקה? רחוק מהמציאות”. לדבריהם, לא מדובר באותה הפסקה כמו שלקח בזמנו כשעבר זמנית לדובאי (ונחשפה כאן ב-mako), הפעם אדם ימשיך להופיע ובין היתר יש לו גם את מופעי נקסט, שכוללים תקופת חזרות והכנות.
אותם גורמים הוסיפו כי התקופה הקרובה תוקדש גם למוזיקה חדשה. האלבום יוקלט בין היתר באיטליה, יחד עם טל קסטיאל ואחיו גל אדם. לגבי השאלה אם יטיס אנשים לאולפן באיטליה לצורך ההקלטות, כפי שעשה ב”סוף העולם” שהקליט בדובאי או “חלק מהנצח” שהקליט השנה בצרפת, הגורמים אמרו: “זה טרם נסגר הרמטית”.
✍️ @gilmishali
📸 מתוך עמוד האינסטגרם של עומר אדם
שיתוף מהיר
שתף
דיווח
בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.
פרסומת