הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).
מתנגדי המשטר משמיעים את קולם: השניים הגיעו למשחקים עם הדגל הישן של איראן, שמייצג התנגדות למשטר האיראני, על אף האיסור של פיפא. כשנשאלו ‘האם זו הנבחרת שלכם או של המשטר?’, ענו כי לצערם הנבחרת מייצגת את המשטר האיראני, ולמרות “שצריך לקחת בחשבון שהמשטר מאיים עליהם ועל המשפחות שלהם” זו עדיין קבוצה שהם לא יכולים לתמוך בה. הצמד ראו את הכיתוב בעברית על המקרופון ומסרו “מקווים שטראמפ ונתניהו ימשיכו לעזור לעם האיראני ויפסיקו לנסות לדון עם טרורייסטים”
📷: עידן קוולר
שיתוף מהיר
שתף
דיווח
בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.
פרסומת