הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).
המוות הוא לא הסוף, הוא ההתחלה של משהו אחר.
כולנו נלך לגיהנום, אבל בגיהנום נהיה הכי טובים.
- בהחלט! ㅤ
נימוק לגבי המוות בראיון בפברואר, דמיטרי "וגנר" אוטקין מדבר מאחורי הקלעים. ㅤ
— Смерть — это не конец, это начало чего-то другого.
— Мы все попадем в ад, но в аду мы будем лучшие.
— Абсолютно! ㅤ
Рассуждение о смерти в февральском интервью, за кадром говорит Дмитрий "Вагнер" Уткин. ㅤ
שיתוף מהיר
שתף
דיווח
בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.
פרסומת