הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).
קים אור אזולאי עשתה שת"פ עם מועדון חברת התמ"ל מטרנה וארקפה בחגיגת גילוי מין העובר שלה ושל בעלה יפתח זיו - וחטפה ביקורת ברשת
“לא יכול להיות שאת עושה שת”פ עם מטרנה לפני שילדת - אז את לא הולכת לנסות להניק או לשאוב אפילו כי חבל על השת”פ?”, טענה אלמוג שור בסרטון תגובה שהעלתה לטיקטוק והוסיפה בזעם: “את מונעת מעצמך את הדבר, שעל פי משרד הבריאות נחשב להכי טוב לילד. ולא רק זה - למה שהשת”פ הזה יעבוד? מי יושבת בבית ואומרת לעצמה ‘אני אקנה מטרנה כי אישה שעדיין לא ילדה או פגשה את התינוק שלה ממליצה’?”.
“זה שאת נותנת לחברת תמ”ל ספציפית לתת חסות לאירוע שלך, עוד לפני שאת בכלל יודעת אם תניקי או לא - איך את יכולה לעמוד מאחורי מותג שאת עדיין לא יודעת אם הוא בכלל יהיה לך טוב?”, נאמר בסרטון טיקטוק נוסף שיוצא נגד החלטתה של אזולאי, שם הוסיפה המגיבה: “אני לא מצליחה להבין - לא את שיטת השיווק הזאת ולא את חברת הצרכנות הזאת”.
שרית מאירי, בעלים ומנכ"לית סוכנות שרית & לורנס המייצגת את קים: "הקמפיין המדובר הוא שיתוף פעולה חווייתי סביב השקת עוגה ברשת בתי קפה בחסות מועדון מטרנה ואין בינו לבין עמדה בנושא תזונת התינוק דבר וחצי דבר. קים לא קידמה תחליפי חלב ומאמינה בלב שלם שלכל אם לעתיד יש את החופש המלא לבחור את הדרך הנכונה והבריאה עבורה ועבור משפחתה, ללא כל שיפוטיות. אנחנו מאחלים לכולן היריון קל ומתוק"
מה דעתכם? כתבו לנו 👇🏼
📸: מתוך עמודי הטיקטוק של אלמוג
שיתוף מהיר
שתף
דיווח
בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.
פרסומת