הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).

אם אייזנקוט היה לוקח את הקולות שלכם ויושב עם ביבי הייתם קוראים לו בוגד ,אבל בנט זה סבבה ..טמבלים .

מאת: Roi Star פורסם: 2026-06-20 13:28:10

הצטרפות לקהילה

עדכונים וסרטונים נבחרים — הצטרפו לקבוצות מומלצות

דיווח

בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.

דיווח על סרטון #46388

דומה לזה — #שמאל

פופולריים לאחרונה (לפי צפיות, 14 יום אחרונים)

אקראיים מהמאגר