הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).
🤤 אין בעיה שאין לה פתרון!
מאז שהתחלתי את תהליך הירידה במשקל, אני כל הזמן מחפש תחליפים ואלטרנטיבות בריאות למאכלים שאני הכי אוהב.
אז קבלו את עוגת הבאונטי הזאת, שמזכירה לי את עוגת הקרמבו שאמא שלי הייתה מכינה ❤️
פשוטה להכנה, טעימה בטירוף וסוגרת לי את פינת המתוק בלי להרגיש שאני מוותר על כלום 😮💨🍫
מצרכים:#
• בננה אחת
• ביצה אחת
• 1.5 כפות אבקת קקאו
• קורט אבקת אפייה
• פחית יוגורט חלבון
• 20 גרם קוקוס טחון (שבבי קוקוס)
• 50 גרם שוקולד מריר.
30 מ״ל חלב איזה שרוצים
אופן ההכנה:
1. מועכים את הבננה ומערבבים עם הביצה, אבקת הקקאו ואבקת האפייה עד לקבלת תערובת אחידה.
2. אופים בתנור שחומם מראש ל־170 מעלות במשך כ־20 דקות. מומלץ לבדוק עם קיסם.
3. בקערה נפרדת מערבבים את יוגורט החלבון עם הקוקוס הטחון.
4. לאחר שהעוגה מתקררת, מורחים מעל את תערובת היוגורט והקוקוס.
5. ממיסים את השוקולד המריר, מזלפים מעל ומכניסים למקרר להתייצבות.
וזהווו
יש לנו
עוגת באונטי מפנקת, עם טעם נוסטלגי שמזכיר לי את הבית.
תשלחו למישהו שחייב להכין את זה, תשמרו את המתכון שלא ילך לאיבוד ואל תשכחו לעקוב לעוד מתכונים שווים 🔥
שיתוף מהיר
שתף
דיווח
בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.
פרסומת