הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).
🤤 בריסקט שנמס בפה
רך, עסיסי, מתפרק וסופר פשוט להכנה
זו בדיוק מנת ה”שגר ושכח” שאני הכי אוהב להכין לשישי בערב.
זורקים הכל לסיר, נותנים לתנור לעשות את העבודה, ובסוף מתקבל בשר שנמס בפה עם ירקות שספגו את כל הטעמים.
אם אתם מחפשים מנה חגיגית ומרשימה לכבוד שבת, אתם פשוט חייבים להכין את זה.
מבטיח לכם שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה ❤️
מצרכים:
• קילו וחצי בריסקט חתוך לקוביות
• 12–14 תפוחי אדמה קטנים חתוכים לקוביות
• פטריות חתוכות גס
• בצל חתוך לרצועות
• בטטה חתוכה לקוביות גדולות
• 5 כפות סילאן
• 3 כפות סויה
• כף מלח
• קורט פלפל שחור
• כפית ראס אל חנות
• חצי כפית אגוז מוסקט
• מים עד לכיסוי התבשיל
אופן ההכנה:
1. בסיר סוטאז’ מזלפים מעט שמן זית וצורבים את הבשר מכל הכיוונים.
2. מוסיפים את הבצל ותפוחי האדמה וממשיכים לצרוב היטב.
3. מוסיפים את הפטריות, הבטטה, הסילאן, הסויה והתבלינים ומערבבים.
4. מוסיפים מים עד לכיסוי התבשיל ומביאים לרתיחה.
5. מכסים בנייר אפייה ומעליו נייר כסף.
6. מכניסים לתנור שחומם מראש ל־180 מעלות טורבו למשך כשעתיים וחצי.
7. בודקים שהבשר רך ומתפרק. אם צריך, מחזירים לתנור לעוד 30–60 דקות.
וזהוווו
סיר אחד, מינימום עבודה ומקסימום מחמאות.
תשמרו את המתכון שלא ילך לאיבוד 🙏
תשלחו למישהו שמארח בשישי הקרוב 🔥
ואל תשכחו לעקוב לעוד מתכונים שווים ❤️
שיתוף מהיר
שתף
דיווח
בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.
פרסומת