הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).
פרסום ראשון: סטטיק ובן אל קיבלו הצעה להתאחד - וסירבו. לידי mako הגיע מידע כי הצמד לשעבר, סטטיק ובן אל תבורי קיבל הצעה להופיע במסיבת המיליונים עם שכר יותר גבוה מכל המופיעים. לפי אותם גורמים ההצעה הייתה כ-1.5 מיליון שקל בעבור שיר אחד בלבד. לפי הגורמים השניים סירבו לעשות למרות שהם כבר ביחסים טובים. גורם בתעשייה אומר ל-mako זה עוד לא הזמן, אבל זה יבוא ״הכסף כרגע לא משחק תפקיד״.
ההצעה הגיעה מחברת הענק Wiz, והביצוע המשותף היה אמור להתקיים במסיבת המיליונים שנחשפה לראשונה כאן ב-mako לפני ארבעה חודשים. בסופו של דבר כן כלל הופעות של שמות גדולים אחרים כמו הראל מויאל והראל סקעת, שירי מימון, נינט, אודיה ונוספים.
✍️ @gilmishali
שיתוף מהיר
שתף
דיווח
בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.
פרסומת