הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).

⁨ פרסום ראשון: סטטיק ובן אל קיבלו הצעה להתאחד - וסירבו. לידי mako הגיע מידע כי הצמד לשעבר, סטטיק ובן אל תבורי קיבל הצעה להופיע במסיבת המיליונים עם שכר יותר גבוה מכל המופיעים. לפי אותם גורמים ההצעה הייתה כ-1.5 מיליון שקל בעבור שיר אחד בלבד. לפי הגורמים השניים סירבו לעשות למרות שהם כבר ביחסים טובים. גורם בתעשייה אומר ל-mako זה עוד לא הזמן, אבל זה יבוא ״הכסף כרגע לא משחק תפקיד״.

ההצעה הגיעה מחברת הענק Wiz, והביצוע המשותף היה אמור להתקיים במסיבת המיליונים שנחשפה לראשונה כאן ב-mako לפני ארבעה חודשים. בסופו של דבר כן כלל הופעות של שמות גדולים אחרים כמו הראל מויאל והראל סקעת, שירי מימון, נינט, אודיה ונוספים.

✍️ ‪@gilmishali‬⁩

מאת: mako פורסם: 2026-06-17 16:50:23

הצטרפות לקהילה

עדכונים וסרטונים נבחרים — הצטרפו לקבוצות מומלצות

דיווח

בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.

דיווח על סרטון #46051

פופולריים לאחרונה (לפי צפיות, 14 יום אחרונים)

אקראיים מהמאגר