הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).
בעוד מרבית האוהדים ממהרים לעזוב, אוהדי נבחרת יפן שוב גנבו את ההצגה במונדיאל. מיד לאחר התיקו 2:2 מול הולנד בטקסס, נשארו משפחות וילדים ביציעים כדי לנקות באופן יסודי את כל האשפה שהצטברה. התיעודים המקסימים של המעשה עוררו התפעלות עולמית והפכו במהרה לשיחת היום ברשתות החברתיות.
שגרירות יפן בישראל הסבירה כי המנהג מושרש עמוק בחינוך המקומי: “ליפנים זה ‘טבעי’ לאסוף את האשפה בכל מקום. הרעיון מתחיל בילדות. התלמידים אחראים לניקיון בית הספר, אין מנקים, וזה מלמד אותם אחריות ומשמעת”. בשנים האחרונות אף שולב אלמנט ספורטיבי ומהנה בפעילויות הניקיון כדי לעודד את התושבים לשמור על סביבתם תוך כדי תנועה.
מה דעתכם? יש לנו לאן לשאוף? 👇🏼
שיתוף מהיר
שתף
דיווח
בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.
פרסומת