הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).
הבוקר פנה גיא אסיף מ”ידיעות אחרונות” עם “תחקיר”. בין היתר נטען שם שאירחתי בלשכתי נער יוצא אתיופיה (דבר שאני עושה לא מעט עם אזרחים שפונים אליי ובמקרה הזה פגשתי אותו בוועדה בכנסת), ושלאחר שלטענת ח”כ פנינה תמנו-שטה (כן כן אותה שקרנית) הוא לא אכל במשך שעות ארוכות, נתתי לו רק כוס ענבים.
אז הנה העובדות: הזמנתי את הנער ואת אמו ללשכתי, ישבתי איתם זמן ממושך, פניתי למפכ”ל כדי לבדוק את המקרה ולעשות כל שניתן במסגרת תפקידי, וכששמעתי שלא אכל שעות ארוכות, הצעתי לו אוכל ואף הכנתי לו צלחת.
הנה השאלה. הנה הסרטון.
ידיעות אחרונות, לא נמאס לכם לשקר?
שיתוף מהיר
שתף
דיווח
בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.
פרסומת