הסרטון אמור להתחיל עם קול. אם לא — לחצו פעם על הנגן (חלק מהדפדפנים חוסמים autoplay עם קול עד לחיצה).

Shay Sabag (@shaysabag4): ״ ״.השיר שכתבתי על אמא שלי היקרה
אחרי שעברה תאונת דרכים | תמיד תזכרו
אין כמו אמאצליל מקורי - Shay Sabag.










מאת: @shaysabag4 פורסם: 2023-07-17 14:59:08

הצטרפות לקהילה

עדכונים וסרטונים נבחרים — הצטרפו לקבוצות מומלצות

דיווח

בקשת הסרה (זכויות יוצרים / תוכן בעייתי) או בקשת ציון קרדיט — נבדוק ונחזיר תשובה במידת האפשר.

דיווח על סרטון #3478

דומה לזה — #שי

פופולריים לאחרונה (לפי צפיות, 14 יום אחרונים)

אקראיים מהמאגר